Auto

Brent Valmar, Porsche România: În 1998 provocarea era aceea de a ne extinde reţeaua. În 2018 vorbim despre maşini electrice, car sharing şi servicii digitale

Brent Valmar, directorul general al Porsche România. El conduce compania alături de Kurt Leitner care de asemenea deţine funcţia de director general.

Brent Valmar, directorul general al Porsche România. El conduce compania alături de Kurt Leitner care de asemenea deţine funcţia de director general.

Autor: Bogdan Alecu

21.02.2018, 00:08 605

Porsche România, cel mai mare importator auto de pe piaţa locală, a ajuns la finalul anului trecut la afaceri cumulate de peste 8 miliarde de euro în cei 20 de ani de activitate după ce în 2017 a înregistrat o cifră de afaceri de 638 mil. euro, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit datelor companiei.

Compania care face parte din Porsche Holding, acum deţi­nu­­tă integral de Volkswagen AG, a fost primul mare jucător din piaţa auto europeană care a pa­riat pe România la finalul anilor ‘90, când ni­meni nu lua în calcul evoluţia po­zitivă a pieţei lo­cale, dominată atunci de Dacia, Daewoo şi ARO. Din ianuarie 1998 şi până în prezent, com­pania a vândut peste 461.000 de maşini. Mai mult, potrivit cal­culelor ZF, în ciuda cri­zei, peste 260.000 din­tre aceste maşini au fost livrate între ianua­rie 2008 şi ianuarie 2018, în timp ce în primii zece ani de activitate ai companiei s-au livrat cir­ca 200.000. Acest lucru s-a datorat faptului că per total media ultimilor ani a fost mult pes­te cea de la finalul anilor ‘90, începutul anilor 2000.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO