Business Hi-Tech

Otter Distribution: Vânzările online sunt într-o continuă creştere. În 2018 se vor apropia de 20% din totalul achiziţiilor la nivel de grup

Cristian Movilă, directorul departamentului online al Otter Distribution: „Ritmul în care creşte piaţa online de încălţăminte este unul fabulos în comparaţie cu retailul tradiţional. Lipsa de timp, varietatea infinit mai mare online, dar şi preţul mai mic de cele mai multe ori au dus la creşterea consumulul online, atât prin migrarea unor clienţi din mediul offline, cât şi prin creşterea frecvenţei de cumpărare de către aceştia. Fiind mult mai simplu să cumperi online, foarte mulţi clienţi fac din ce în ce mai multe achiziţii, accesează magazinele online în mod frecvent, mult mai des decât ar fi putut ajunge în centrele comerciale, şi aşteaptă orice motiv pentru a cumpăra ceva nou.”

Cristian Movilă, directorul departamentului online al Otter Distribution: „Ritmul în care creşte piaţa online de încălţăminte este unul fabulos în comparaţie cu retailul tradiţional. Lipsa de timp, varietatea infinit mai mare online, dar şi preţul mai mic de cele mai multe ori au dus la creşterea consumulul online, atât prin migrarea unor clienţi din mediul offline, cât şi prin creşterea frecvenţei de cumpărare de către aceştia. Fiind mult mai simplu să cumperi online, foarte mulţi clienţi fac din ce în ce mai multe achiziţii, accesează magazinele online în mod frecvent, mult mai des decât ar fi putut ajunge în centrele comerciale, şi aşteaptă orice motiv pentru a cumpăra ceva nou.”

Autor: Ioana Nita

14.09.2018, 00:05 1261

Grupul are în portofoliu patru magazine online - otter.ro, aldoshoes.ro, salamandershop.ro, tezyo.ro, care completează oferta din magazinele tradiţionale

Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local de încălţăminte, care deţine în portofoliu brandurile Otter, Clarks, Salamander şi Aldo, estimează că segmentul online va genera peste 18% din totalul vânzărilor la nivel de grup la finalul acestui an, în condiţiile în care procentul vânzărilor online a ajuns deja la 16%, iar campaniile de Black Friday vor aduce o creştere semnificativă.

„Anul trecut am încheiat cu 10% vânzări online din total, iar în prezent (ianuarie - august) suntem la 16% vânzări online din total, în creştere valorică de peste două ori faţă de anul trecut. Cel mai probabil, luând în considerare potenţialul de vânzare online de Black Friday, online-ul va reprezenta 18% sau chiar mai mult la sfârşitul anului 2018”, a declarat pentru ZF Cristian Movilă, directorul departamentului online din cadrul grupului Otter Distribution. El s-a alăturat grupului în 2014, punând bazele diviziei online prin lansarea magazinelor online otter.ro, aldoshoes.ro, salaman­dershop.ro şi tezyo.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO