Companii

Antreprenori locali. Producătorul de mezeluri Fox a ajuns la afaceri de 477 mil. lei în 2023 şi peste 950 de angajaţi

Iulian Marinică, CEO Fox, într-un răspuns acordat anterior ZF: Pentru domeniul industriei alimentare, respectiv al mezelurilor şi preparatelor din carne, 2023 a fost un an în care s-a înregistrat o scădere a volumului, cu 5% mai puţin comparativ cu 2022. Scăderea în volum s-a datorat în principal inflaţiei.

Iulian Marinică, CEO Fox, într-un răspuns acordat anterior ZF: Pentru domeniul industriei alimentare, respectiv al mezelurilor şi preparatelor din carne, 2023 a fost un an în care s-a înregistrat o scădere a volumului, cu 5% mai puţin comparativ cu 2022. Scăderea în volum s-a datorat în principal inflaţiei.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.05.2024, 00:07 485

♦ Producătorul are în portofoliu produse precum salamuri, cârnaţi, cremvurşti şi şuncă, produse cu care Fox este prezent în majoritatea reţelelor de comerţ modern.

Fox Com Serv, cea mai mare companie din grupul Fox, care are ca principal domeniu de activitate procesarea cărnii, a avut în 2023 o cifră de afaceri de 477 milioane de lei, în creştere cu 33% faţă de anul precedent, arată datele de la Minis­terul de Finanţe. Rezultatele din 2023 includ activitatea de producţie şi activitatea de distribuţie şi vânzare de mezeluri, conform datelor din Monitorul Oficial. 

Compania Fox Com Serv Distribution (în prezent Fox Dynamic Services) s-a divizat, iar Fox Com Serv a preluat distribuţia şi vânzarea de mezeluri, conform sursei citate. Anterior, activitatea de producţie şi activitatea de distribuţie şi vânzare de mezeluri erau activităţi realizate de companii diferite. Fox Com Serv a avut în 2023 un profit net de 52,3 milioane de lei şi un număr mediu de 955 de salariaţi, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. 

„Pentru domeniul industriei alimentare, respectiv al mezelurilor şi preparatelor din carne, 2023 a fost un an în care s-a înregistrat o scădere a volumului, cu 5% mai puţin comparativ cu 2022. Scăderea în volum s-a datorat în principal inflaţiei. A crescut preţul materiei prime, factor ce a condus la creşterea costului de producţie, a scăzut puterea de cumpărare şi astfel consumatorul a ajuns să cumpere mai puţin“, a declarat anterior Iulian Marinică, CEO al Fox, pentru ZF. El mai spunea şi că această situaţie a reprezentat o provocare ce a determinat echipa Fox să apeleze la  schimbări şi să adapteze portofoliul raportat la nevoia şi cererea consumatorului. Astfel, compania a adaptat sortimentaţia, lansând pe piaţă formate şi gramaje mai mici ale produselor, deoarece s-a observat orientarea consumatorului către gramaje mai mici, astfel încât să preîntâmpine risipa alimentară dar şi a cheltuielilor mai mari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO