Retail&Agrobusiness

De’Longhi şi-a deschis subsidiară comercială şi vrea să acopere toate canalele de vânzări electro-IT

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România: „Prioritatea este să creştem, şi da, focusul va fi la început segmentul espressoarelor. Avem planuri însă pe termen lung. Mai mult, aveam intenţia de a intra în România de mult, dar am amânat din cauza unor schimbări interne. Potenţialul este uriaş, şi trebuie să recunosc că cifrele economice ne-au încurajat.“

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România: „Prioritatea este să creştem, şi da, focusul va fi la început segmentul espressoarelor. Avem planuri însă pe termen lung. Mai mult, aveam intenţia de a intra în România de mult, dar am amânat din cauza unor schimbări interne. Potenţialul este uriaş, şi trebuie să recunosc că cifrele economice ne-au încurajat.“

Autor: Cristina Roşca

17.05.2018, 00:08 869

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România: „Vrem să fim peste tot. Discutăm cu mai mulţi parteneri, cu unii deja am semnat, cu alţii încă negociem“.

Grupul italian De’Longhi, o afacere de familie cu o istorie de peste un secol, a intrat pe piaţa locală iniţial prin preluarea facilităţilor de producţie ale Nokia de la Cluj, unde a început să realizeze espressoare de cafea în 2013.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO