Companii

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj a ajuns la afaceri de aproape 360 mil. lei, după o creştere de 20%, de patru ori mai alertă decât în 2022

Mircea Turdean, directorul general al Farmec: Cel mai important rezultat din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de public, în mod special din rândul consumatorilor tineri.

Mircea Turdean, directorul general al Farmec: Cel mai important rezultat din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de public, în mod special din rândul consumatorilor tineri.

Autor: Cristina Roşca

24.04.2024, 10:00 134

Producătorul de cos­metice Farmec din Cluj şi-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu circa 20%, până la 358 de milioane de lei (peste 71 mil. euro), avan­sul fiind susţinut de intra­rea pe noi segmente de piaţă, de extinderea reţelei de magazine proprii şi de investi­ţiile în producţie. Din punctul de vedere al businessului, este cel mai bun an pentru compania autohtonă.

Mai mult, avansul este de patru ori mai alert decât în 2022 (versus anul anterior), iar asta pe o piaţă unde consumul rămâne pru­dent, ro­mâ­nii fiind atenţi la modul în care îşi chel­tuie banii din cauza inflaţiei în continuare ridicate. „Cel mai important rezultat din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de pu­blic, în mod special din rândul consuma­to­rilor tineri. Strategia noastră este aceea de a-i fideliza, motiv pentru care vom con­ti­nua, şi anul acesta, să lansăm produse inovative (…). Primul pas în acest sens va fi relansarea gamei Gerovital Plant“, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Compania din Cluj are în portofoliu atât produse de îngrijire personală şi arti­cole de machiaj, cât şi bunuri de curăţenie, acestea din urmă sub mărcile Nufăr şi Triumf. Oficialii Farmec spun că vânzările au crescut pe toate segmentele.

„Anul 2023 a marcat o premieră pentru companie, intrarea pe segmentul dedicat îngrijirii pielii copiilor şi bebeluşilor, cu Gerovital Kids. Noua gamă a adus vânzări peste obiectivele stabilite şi are prognoze de creştere importante pentru acest an.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO