Ziarul Financiar organizează marţi, 12 iunie, la Iaşi, conferinţa „Branduri româneşti”, unde creatorii celor mai puternice branduri româneşti îşi vor spune poveştile şi experienţele dobândite.
Economia românească nu poate să crească cu un ritm accelerat fără ca antreprenorii să-şi asume faptul că investiţia în branding este singura care îi poate propulsa atât pe piaţa internă, cât şi pe cea internaţională.
La conferinţă vor veni reprezentanţi ai unor companii cu branduri puternice din Moldova: Vasile Armenean, fondator Betty Ice, Patricia Fiterman, actionar la Fiterman Pharma, Catalin Ivan, director de marketing Dedeman, Raluca Munteanu, Business Development Manager al companiei Iulius Mall, Grigore Horoi, preşedinte Agricola Internaţional, Victor Deleanu, director general al Casei de Vinuri Cotnari.
Noua generatie de antreprenori va fi reprezentata de Genoveva Cojocaru, proprietară a companiei Ulei Zorian, Florin Irimescu, proprietarul producătorului de preparate din peşte Vale Putna sau Florin Cucu, proprietar al producătorului de pijamale Sofiaman.
Adrian Doncea, directorul creativ al agenţiei de publicitate Heraldist & Wondermarks, va explica paşii necesari pentru construcţia unui brand, iar Florin Rotaru, directorul tehnic al ENEA România, va vorbi despre importanţa brandingului în sectorul IT.
Companiile şi antreprenorii vor avea ocazia să cunoască businessuri antreprenoriale româneşti care au rezistat şi s-au diferenţiat pe piaţă.
Cât costă să dezvolţi un brand? De cât timp ai nevoie? Care sunt paşii de urmat? Care au fost cele mai dificile momente din viaţa antreprenorilor români?
Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care îşi vor găsi răspuns la conferinţa „Branduri româneşti” organizată de Ziarul Financiar la Iaşi.
Din partea Raiffeisen Bank România, partener al Ziarului Financiar la acest eveniment, va participa Felix Daniliuc, director executiv al băncii.
Pentru a participa la eveniment, regăsiţi formularul de înscriere aici